luns, 17 de xuño de 2013

servizo de correos, fragmento



Empezou como un erro.

Era época de Nadal e eu aprendín co borracho no alto do outeiro, que fixo o truco cada Nadal, que ía contratar condenado preto ninguén, e entón eu fun a próxima cousa que eu sabía que tiña este saco de coiro nas miñas costas e foi Camiños arredor no meu lecer. Que traballo, pensei. Brando! Eles só lle deu un bloque ou dous e se logrou rematar, a transportadora regula ía darlle outro bloque para realizar, ou que ía volver e a sopa lle daría outro, pero só tivo o seu tempo e empurrou as tarxetas de Nadal nas rañuras.

Creo que foi o meu segundo día como un temp de Nadal que esta gran muller saíu e camiñou ao redor de min como eu entreguei letras. O que quero dicir con grande era que os seus un ** era grande e ela t *** eran grandes e que ela era grande en todos os lugares determinados. Ela parecía un pouco tolo, pero eu non paraba de mirar para o seu corpo e eu non me importa.

Ela falaba e falaba e falaba. A continuación, el saíu. O seu marido era un oficial nunha illa distante e ela quedou soa, xa sabe, e viviu nesta casa pequena de costas soa.

"O pouco de casa?" Eu preguntei.

Ela escribiu o enderezo nun anaco de papel.

"Estou só tamén," dixo, "Eu vou pasar por aquí e imos falar esta noite."

Estaba estremecida, pero o shackjob foise a metade do tempo, nalgún lugar e eu estaba soa ben. Estaba soa para que a gran ** pé ao meu lado.

"Todo ben", dixo, "velo esta noite."

Ela era unha boa todo ben, ela era unha boa postura, pero como as pon tras a terceira ou cuarta noite, comece a perder o interese e non volver.

Pero eu non podía deixar de pensar, Deus, todos estes carteiros e caída nas súas letras e transar. Este é o traballo para min, oh si si si.

Entón eu peguei o exame, pasou, tomou a física, pasou, e alí estaba eu, un carteiro substituto. Comezou fácil. Fun enviado a Estación Avon Oeste e foi como o Nadal, só que eu non transar. Todos os días eu esperaba para transar, pero non o fixen. Pero a sopa foi fácil e eu dei unha volta arredor de facer un bloque aquí e alí. Eu non tiña sequera un uniforme, só un boné. Eu usaba miñas roupas normais. A forma na que a miña shackjob Betty e eu bebín apenas había diñeiro para comprar roupa.

Logo, fun trasladado para a Estación Oakford.

A sopa era un bullneck chamado Jonstone. Axuda foi necesario alí e eu entender o por que. Jonstone gustaba de usar vermello escuro camisetas, iso significaba perigo e sangue. Había sete subs-Tom Moto, Nick Pellegrini, Herman Stratford, Rosey Anderson, Bobbly Hansen, Harold Wiley and me, Henry Chinaski. Informes tempo foi 5:00 e eu era o único borracho alí. Sempre bebeu ata medianoite, e alí nos sentávamos, ás 5 da mañá, esperando para incorporarse o reloxo, esperando por algún estándar para chamar de enfermo. Os frequentadores xeralmente chamado de doente cando chovía ou durante unha onda de calor ou un día despois do festivo, cando a carga de correo electrónico foi duplicada.

Había 40 ou 50 vías, talvez máis, cada caso é diferente, nunca foi capaz de aprender calquera delas, tiña que incorporarse o teu correo e listo antes de oito horas para os despachos de camións e Jonstone levaría desculpas. Os subs encamiñados súas revistas nas esquinas, quedou sen comida, e morreu nas rúas. Jonstone tería nos invólucro Rutas de 30 minutos de atraso, xirando na súa cadeira na súa camisa vermella-"Chinaski tome a ruta 539!" Começávamos unha hora e media curta, pero aínda eran esperados para o correo-e enriba e para fóra, e estar de volta no tempo. E unha vez ou dúas veces por semana, sempre batido, fagged e f ** ked tivemos que facer os captadores noite, ea programación na tarxeta era imposible, o camión non estaba tan rápido. Vostede tiña que saltar catro ou cinco caixas na primeira carreira e na próxima vez eles foron apiñados co correo e fedia, foi con interferencia suor que nos sacos. Eu obtiven colocar todo certo. Jonstone viu a iso.

Ningún comentario:

Publicar un comentario